Pozyskiwanie leadów, zwiększenie ruchu na stronie, optymalizacja działań online.
Wszystkie działania podlegają weryfikacji i optymalizacji, aby sprostać oczekiwaniom szybko zmieniającego się rynku e-commerce.
Pierwszym etapem prac jest analiza obecnych wyników działań w zakresie komercjalizacji produktu. Na podstawie analizy określamy jakie warunki musi spełnić projekt, aby odniósł sukces e-commerce. Analizujemy otoczenie rynkowe, a także określamy mocne i słabe strony projektu (SWOT) w zakresie reklamy.
◼️ EFEKT
Rozliczenia za wykonane prace
◼️ TIMING
Zadania wykonane w terminie
◼️ NA MIARĘ
Dostosowanie do potrzeb konsumenta
◼️ REAKCJA
Optymalizacja projektu w 60 dni.
Social Media Marketing
Facebook, Instagram, Tiktok, Twitter lub LinkedIn. Wszystko co potrzebne.
Content Marketing
Zyskaj rozgłos i dodatkowy ruch nawet przez 36 miesięcy dzięki publikacjom w popularnych portalach.
Wyszukiwarka
Google odwiedza 97% Twoich klientów.
Google Ads i Pozycjonowanie świetnie się uzupełniają.