fbpx
Zamknij

Firma w Google Maps – czy to się opłaca?

Google Maps - wizytówka

Żyjemy w czasach, w których uważa się, że jeżeli nie ma czegoś w Internecie – to nie istnieje. Warto więc rozpocząć promowanie i rozpowszechnianie swojego biznesu w sieci. ednym ze skutecznych sposobów by to zrobić, jest stworzenie wizytówki na Mapach Google.

Czym jest wizytówka Google Maps?

Nie ma znaczenia czy jesteś właścicielem restauracji, sprzedawcą, lekarzem, deweloperem czy prawnikiem – pozwól Twojej marce się rozwijać. Przy pomocy pomocą Google Moja Firma (GMF). To rozwiązanie ułatwi Ci m.in. znalezienie nowych klientów. Chcesz zwiększyć swoje zyski, ale zastanawiasz się, czy pozycjonowanie Google Maps się opłaca? W prosty sposób – tworzenie wizytówki nie jest trudne – możesz je zmaksymalizować.

Istotna jest również jej promocja. Dzięki temu łatwo będzie Ci sprzedać swoje produkty lub usługi, które świadczysz w danej lokalizacji. Przy pomocy tych działań w połączeniu z SEO, potencjalni przyszli klienci o wiele łatwiej odnajdą Twój lokal, będą mieli możliwość obejrzenia go od środka, sprawdzenia trasy dojazdu oraz przeczytania opinii na jego temat.

Korzyści z posiadania wizytówki w Google Maps

Aby zrozumieć, co osiągniesz korzystając z takiego rozwiązania, skupmy się na początek na tym, jakie ułatwienia otrzymują przez nią użytkownicy. Mają oni możliwość sprawdzenia, czy dana placówka, restauracja czy kawiarnia jest otwarta/zamknięta; jakie są godziny w których funkconuje oraz w jaki sposób do niej dojechać.

Wizytówka Google Maps

Na wizytówce Google Maps widnieją również dane kontaktowe lokalu, takie jak np. numer telefonu. Użytkownicy mogą także przejrzeć opinie innych, co ułatwia zdecydowanie w podjęciu decyzji i wyborze danego miejsca.

Zdecydowanie warto, aby Twoja firma była obecna w Google Maps. Niesie to ze sobą całą masę korzyści. Szczególnie wykorzystują to przedsiębiorcy, którzy posiadają kilka lokali w różnych lokalizacjach. Zdecyduj się na pozycjonowanie przy użyciu Google Maps – dodanie wizytówki jest całkowicie darmowe i możesz to zrobić we własnym zakresie.

Powinieneś jednak wiedzieć, że największą skuteczność podejmowanych działań niesie współpraca z doświadczonymi specjalistami oraz bezpośrednio z agencją SEO.

Rodzaje oznaczeń na mapach – czy wizytówka Google Maps jest dla mnie?

Tak jak wspomnieliśmy – rodzaj biznesu nie ma znaczenia. Każdy przedsiębiorca prowadzący swoją działalność powinien zdecydować się na to, by jego firma widniała w Google Maps. Oprócz proponowanych opcji, istnieje całe mnóstwo niestandardowych oznaczeń, które można wykorzystać podczas tworzenia wizytówki. W celu dodania danego miejsca, możesz użyć pinezki z kształtem geometrycznym – dostępny jest kwadrat, romb, koło, gwiazdka, a nawet serce.

Dla wyszczególnienia co znajduje się pod podanym adresem, istnieje możliwość dodania oznaczenia z kategorii sport i rekreacja, miejsca (restauracje, apteki, puby, biblioteki). Te dwa rodzaje nawiązują bezpośrednio do prowadzonej działalności – oprócz tego w Google Earth oznaczyć można także miejsca występowania kryzysów, warunków atmosferycznych, przebywania zwierząt oraz obowiązujących formach transportu.

Wizytówka Google Maps to narzędzie, które z pewnością niesie wiele korzyści i jest dla każdego, kto posiada swój własny biznes. Czas, aby zaistnieć w Internecie! Dodaj swoją firmę już dziś i zwiększ swoją sprzedaż, liczbę klientów i pozytywnych opinii. Fakt, że cały proces jest darmowy, jeszcze bardziej powinien zachęcać Cię do pozycjonowania Twojej firmy z Google Maps. Oczywiście to tylko pierwszy krok jaki trzeba wykonać.

Pozycjonowanie strony internetowej

Można zacząć od zlecenia profesjonalnego audytu. Dowiesz się z niego między innymi jakie zmiany trzeba będzie wprowadzić, aby strona dotarła do jak największej liczby potencjalnych klientów.

Skorzystanie w tym celu z usług profesjonalnej agencji SEO i doświadczonych pozycjonerów to niezwykle dobre i opłacalne rozwiązanie. Pozwala to na zaoszczędzenie czasu oraz wyeliminowanie czy uniknięcie wielu błędów, które moglibyśmy popełnić, zdając się tylko na siebie. Dzięki powierzeniu swojego biznesu w ręce agencji digital marketingu, przedsiębiorca może skupić się na swojej głównej działalności, która przynosi mu zysk.

Podziel się:

Facebook
Twitter
LinkedIn

STWÓRZ APLIKACJĘ

BEZPŁATNA WYCENA

Łatwiej się nie da.