Tutaj pojawi się treść :)
Najedź na element menu, aby zobaczyć więcej informacji.
Strona główna » Blog » Narzędzia e-commerce, które warto znać
Wśród wymienionych poniżej narzędzi e-commerce znajdziecie darmowe i płatne rozwiązania. Obie opcje dają spore możliwości.
Przyjrzymy się sytuacji wspomnianej we wstępie. Bierzecie na barki wszelkie kwestie związane z marketingiem w sieci. To rozbudowany i wielotorowy proces. Nadrzędnym celem jest pozyskanie jak największej liczby klientów na Wasz produkt lub usługę. Ale to nie wszystko. Istotnym aspektem jest budowa relacji między firmą a klientami. A te – w dobie rozwoju internetu, w tym mediów społecznościowych – uległy znacznemu zbliżeniu. Każdy w dowolnej chwili może wejść z Wami w interakcję. Potencjalnie niegroźne dyskusje mogą przynieść poważny kryzys wizerunkowy firmy.
Wróćmy do pytania zadanej wyżej. Z narzędzie e-commerce warto korzystać dlatego, że usprawniają one proces „istnienia” produktu lub usługi w sieci. Niektóre z nich – tak jak na przykład Google Search Console – pozwalają zrozumieć osoby odwiedzające Waszą stronę (np. sklep internetowy). Co je do niego skierowało? Jaka potrzeba (wyrażona między innymi słowami wpisanymi w wyszukiwarkę)? Oczywiście to tylko jedna z opcji jaką daje GSC.
Generalnie wszystkie narzędzia e-commerce opisane poniżej zapewniają kompleksową pomoc w budowie strony (sklepu, bloga), tworzenia i podtrzymywanie relacji z klientami, promocji produktu (usługi) i analizy sprzedaży.
Jeśli więc chcecie sami prowadzić te działania, powinniście się z nimi bliżej zaprzyjaźnić. Pozwolą Wam one również usprawnić funkcjonowanie firmy. Nie tylko w przestrzeni wirtualnej.
Google Search Console – wiadomo, bez GSC ciężko promować stronę w Google. Implementacja narzędzia jest stosunkowo prosta, a korzyści niezliczone
Yoast – wtyczka do wordpress od lat znana i lubiana. Poprawisz dzięki niej opisy i tytuły widoczne w wyszukiwarce Google. Możesz też diagnozować swoje podstrony pod kątem pozycjonowania na wybrane frazy kluczowe.
Crazy Egg – sprytne narzędzie do śledzenia zachowań użytkowników na stronach internetowych. Na podstawie danych z Crazy Eggs możesz szybko optymalizować swoją witrynę zgodnie z zachowaniami użytkowników
Ubersuggest – kompleksowe rozwiązania do mierzenia pozycji w Google oraz do analizy SEO on-page i off-page
Elementor oraz Elementor Pro – niezrównane rozwiązanie do budowy modułów i cały stron www. Do Elementora są dostępne dodatkowe wtyczki, które jeszcze bardziej zwiększają jego możliwości
Users.com – jest kilka dobrych narzędzi marketing automation, ale Users z pewności jest najlepszym z nich. Wygodny UI i mnóstwo rozwiązań poprawiających konwersję.
Qlik.com – podłącz swoją bazę danych i twórz zestawienia analityczne, tabele. Qlik przyda się jeśli chcesz udostępniać wybrane zasoby tylko wybranym członkom zespołu.
Useme.com – portal ze zleceniami z branży e-commerce i pokrewnymi. Można dzięki niemu znaleźć zdolne osoby do współpracy.
Canva.com – to nie żadne odkrycie, to bardzo przydatne narzędzie do tworzenia pomysłowych grafik i zdjęć. Można je wykorzystać do reklamy na facebooku, a także na stronę internetową
Najedź na element menu, aby zobaczyć więcej informacji.
Najedź na element menu, aby zobaczyć więcej informacji.
Najedź na element menu, aby zobaczyć więcej informacji.
Najedź na element menu, aby zobaczyć więcej informacji.